4/30/09

Final Exam dan tamat...

Bismillah Hirahman Nirahim..

Alhamdulilah
Bersyukur kepada allah S.W.T, akhir sudah final exam ku ini, wahh,.,lega rasanya otak nie,,,, klu tak abis lagi .. maung colaps otak aku (.. dush dush ...)..final exam kali ini, banyak memberiku dugaan hidup(kenapa aku cakap cam tuh ..)sebabnya .. belajar 7 minggu aje.. tup tup dah final exam.. bukan ape.. selalu nye.. lepas abis teori, aku mesti kena pi posting (..pengalaman itu kena praktikkan.. kalu tak cam ner nak pandai)..

Haaa...pelik tul aku ,, tub tub last final exam nie,,, paper mesti susah-susah,,, dah 2 tahun aku lalui benda yang sama.. cam duk rancang2 aje JPM(JABATAN PEMBANGUNGAN MAHASISWA) nie..angin tul la... Nie tadi, aku ngah ambil paper last exam MSU 4003, peh susah gile tuh , dah naik pecah aku pikirkan ,, (sib baik aku laki, klu orang mengandung ,, tak thu la nack cakap cam ner.. pusttt terus kot... ahahahah )... jahat tol mulut aku nie,,,tapi takper la.. aku dah buat sebaik yang buleh dah ,, aku dah try jawap dengan betul.. klu salah .. aku terima aje la.. (sape suh stdy las2 minit... yg penting result gempak).. hahahaha

Orait semua.. itu aje nak cakap.. yang lain tuh .. jap2 lagi la.. pie ehem ehem jap

No comments: