4/20/09

Cerita TeNtANG ku(stresssss)))


Jam telah menunjukkan pukul 12 30 tengah malam, aku masih samar-samar lagi, sama ada nak stdy atau tidak, aku terlalu buntu dan stress skrang, tak thu la nk kata apa dah .. exam semakin hari semakin hampir, tarikh dan masa semakin pantas menetapkan tempat.

Aduh.. aku betul2 stress sekrang. nak buku pon tak larat la.. makin dibuka,, makin sakit dipikirkan benda-benda bodoh nie.. aduh,, apa la aku nak lalui sekrang nie.. masa semakin hampir nie.. aku nak selesaikan masalah ini dengan sebaik yang boleh, tetapi keputusan itu aku masih tidak dapat lagi, klu aku dapat keptusan tuh , baru aku dapat tenangkan fikirkan karut marut aku nie..

Macam mana aku nak lalui semua ini, aku perlukan keputusan yang boleh menaikkan semangat aku ini, tlg lah aku wahai kawan-kawan, macam aku nak lalui ini,,aku telah berjanji dengan ibu bapaku ini, jika aku berjaya, aku akan tunaikan permintaan diorang sebagai tanda jasa baik ibubapa ku ini membesarkan aku, mendidik aku, memberikan aku makn minum, menyayangi aku, dan segala-segalanya..

Aku malu dengan apa yang aku lakukan, berikan aku kekuatan untuk teruskan hidup, berikan aku teruskan kehidupan aku ini membalas jasa ibubapaku ini,, aku ingin membawa mereka ke tanah suci, nak jaga mereka, seperti mana mereka jaga aku..

Ya allah , aku memohon padamu, berikan aku kekuatan untuk menempuhi segala dugaann yana kau berikan kepada ku, kau ringankan beban yang kau berikan pada ku ini, aku tidak berdaya lagi hendak melalui semua ini..

AMPUNIKAN LA DOSA-DOSA KU YA ALLAH ..
BERIKAN AKU MENYENTUHI BAU SYURGA..
JAUHIKANLAH AKU DARI API NERAKA...

No comments: