4/27/09

Final Exam...


Sekejap aje masa dah berlalu dengan pantas dan selaju (F1).. tup tup dah final exam dah, belajar pun tak tahu entah ke mana-mana tah, ada yang ke sini ada yang ke sana..(situ sana sini - siti nurhaliza yang nyanyikan).. huhuhu

Seperti biasa dimulakan dengan Bismillah Hirahman Nirahim..
Orait.. hari ini nak bagi tahu korang semua, hari ini bermula final exam bagiku ini,hahha.. jap jap aje dah final exam dah, pastu cuti and posting plak.. alahai letih yerk semester intake nie.. tapi takpe la.. anggap ia satu perjalanan hidup tanpa enjin.. kakaakka

Hari ini dah selesai sudah ambil final exam tuk INA 4002, boleh tahan juga soalan nya. tapi alhamdulilah , boleh la jawap dengan hati yang tenang, walaupon ganggu perasaan nie masih ada, aku cuba lawan ngan pedang samurai yang tumpul (waawawawa.. ) .. INA 4002, subjek nie cite pasal kulit aje memanjang, sana kulit sini kulit, bak kata orang kulit mengulit.. diulit mayang..

Dah la final exam nie tak ada gap.. semua yerk street jek.. nanti colaps plak otak aku nak membacanya.. sib baik la aku dah stdy awal2 lagi, klu tak ,tak thu la aku nak cakap cam ner..... hanya postan aje la aku mampu diubati.. uhuhuhu

Ini Jadual Exam 2009

(27/4) INA 4002 - Nursing Care Of Clients With Integumentary System Disorder,Autoimmune and Communicable
Diseases(Selesai Sudah)

(28/4) OBG 4004 - Nursing Care of Clients With Change And Disorder Of Reproductive Sistem and Pediatric
Nursing
(29/4) BAT 4100 - Arabic Language 1
(30/4) MSU 4003 - Nurisng Care of Clients With Musculoskelatal and Urogenital System Disorder


Itu lah jadual final exam aku .. wahh.. padat padat.. tepu sudah otak ku ini.. tapi apa leh .. goyangkan badan aje la nak elak colaps.. hahahhaha
Orait semua.. jumpe lagi k... nak stdy nie.. stdy smart yerk cik hazmin...

No comments: