12/18/11

Vale Vale...

jam menunjukan pukul 2.30 petang, hujan turun bagai paip mengalir tanpa henti membasahi bumi, air yang bertakung dilopak jalan-jalan raya dengan kelihatan air hujan masih menitis ( pehh bermadah plak petang2 nie). Tak tahu nak buat ape petang2 nie, nk mengusha gadis2, tak ada plak , semua nya pakistan/bangladesh .."abang, tolong abang...ini tekak banyak sakit, ada demam juga abang. .(aku lempang plak bangla nie kang.)..kejadian ini berlaku pukul 11 pagi tadi,..HAHA...


......................................................................................................................................................................

dah dekat 3minggu aku keje kat ValeMalaysia Sdn Bhd nie, sepatutnya aku keje Hospital Pantai, entah macam ner aku boleh terpilih jaga Site Emergency Department kat sini, apa boleh buat orang dah offer kat kite, so ikut aje lah, kot melawan plak nanti, nanti kata aku kurang ajar plak kat HR Pantai . Setakat ini, alhamdulilah, kerja pon rileks, sebab duduk kat cabin je nie, fasiliti pon tak lengkap lagi, nak buat rawatan pon,buat minor jew dulu, kalu yang berat2 tuh terus refer jew kat Hospital Manjung, apa ada hal. Apelah nasib kan . asal aku masuk je keje .. mesti benda baru aku kena buat, dulu masa keje kat clinic puchong pon macam tuh jugak..alahai jenab cik pah oit..

Hari nie keje agak rilek sikit, sebab kebanyakan orang office tak keje , cuma construction, drilling jew berkeje..kerana korang lah aku terpaksa buat ONCALL SITE tahu tak ..tapi apa boleh buat. dah koje.buat cara koje .. .yang penting bulan2 gaji masuk.huhu.

Oklah hari ini, cerita pendek jew , sbb malas nak berfikir sebenarnya..besok ada cerita menarik nk dikongsikan dengan korang..huhu..

to be continue.....

p/s : abang kasi ubat hati perawat luka boleh abang ? erkkkkkkk

1 comment:

manja said...

aahlah abg...ubat tok org kerinduan ada tak??...:D