4/16/09

Keperluan DALAM perAsaan


Keperluan hidup diperlukan setiap insan, tanpanya ia akan musnah dengan segala-segalanya. apakah aku ingin maksudkan setiap kata-kata yang ku ingin katakan
Setiap perjalanan hidupku ini penuh dengan liku dan benteng2 yang retak, ku tidak tahu lagi dimanakah ku ingin mencari jalan tanpa liku dah benteng yang tidak merekah lagi, dimana ku ingin mencari simen untuk menampalnya.

Kelukaan hatiku ini, hanya ALLAH sahaja yang tahu, bagaimana keadaan ku ini, adakah ku stabil atau pon tidak, ku terasa diriku ini merangkak-rangkak untuk mengapai sesuatu..Tetapi bagi ku akan sukar untuk mengambilkan keyakinan ini, hidupku ini terasa dilema buat selama-selamanya.

Perasaan.. sesuatu ungkapan yang agak mudah diperkatakan dimana-mana sahaja, tidak kira diluar, didalam, ditengah-tengah.. adalah senang diungkapan.. tetapi bagi ku ini, adalah sukar menerima perasaan yang terlalu sedih ini, sukarku hendak ubati..

hanya satu ku harapkan adalah perjuangan dalam hidup bersama-sama sahabat dan teman-teman sepejuangan ku. berikan ku keyakinan untuk menempuhkan segala-segalanya. berikan ku kekuatan untuk terus berjuang dan berjuang

No comments: