5/3/09

Kehidupan

Assalamualaikum semua..
Alhamdulilah bersyukur kepada allah , dengan kekuatan yang diberikan kepada ku ini, untuk teruskan bersemai kan lagi kehidupan ku ini..

Kehidupan ku ini, masih lagi tiada arah tunjuk, ketaatan dan kesetiaan masih lagi kuat lagi pada orang yang ku ingati, dimanakah ku ingin lagi teruskan kehidupan ini yang sedang bercelaru ini, aku tiada lagi kekuatan untuk teruskan lagi keadaan macam nie. Ya allah, berikan ku kekuatan kepada hambamu yang lemah ini..aku tidak berdaya lagi untuk menempuhi segala-segalanya..

Apa lagi pencarian ku ini tidak lagi tercapai.. !!!!! aku buntu aku buntu, dimana jalan penyelesaian hidup ku ini, tidak tentu arah lagi kehidupan ku ini, Sejak aku kehilang seorang abang kandung ku ini, diriku ini telah berubah dengan sekelip mata,selama 4 tahun aku kehilang seorang abang, diriku ini tidak rasa apa-apa lagi, cuma aku ada sekarang ummi, walid and sister. Ia lah banyak membantu aku dalam memulihkan semangat yang telah hilang ini.

kehilangan seorang abang amat besar dalam hidup ku ini. setelah pemergian arwah,tanggungjawab seorang anak lelaki telah beralih kepadaku, Ya allah, besarnya tanggungjawab yang terpaksa ku tanggung ini, sedangkan diri ku ini tidak lagi terurus lagi dengan sempurna, dimanakah ku ingin cari cahaya yang bersinar.. berikanlah ku peluang Ya Allah, ampunikan dosa-dosa ku ini, dengan perbuatan keji yang ku lakukan ini.


dengan kekuatanku ada ini, aku akan sedaya upaya untuk menerima tugasan yang terlalu besar. walaupon diri ku anak bongsu, aku akan berusaha demi kebaikan diri dan family.ku..

No comments: