10/17/08

RUmaHKU bUZZY

waktu magrib semlam aku pulang ke rumah ,ayah aku jemput aku semalam kat kedai, entah la. aku pon tak thu , knpe mak aku kol...penting katakan.. risau gak la.. tiba2 plak mak aku kol sebb ada hal penting kat umah ,..cemas gua rasa.. huhuhuhu ..

bile jew aku sampai rumah , rupe2 nyer.. suadara mara aku datng rumah.. hahahha.. mereka kena kan aku rupenye... bukan mak aku yang kenakan aku.. hahahha...ingatkan ape la tadikan.. buat cemas aje...

semlam paling indah sekali .. sebb jarang sekali dapat jumpe makcik sedara aku yang datang dari jauh ..semata-mata nak jumpe aku .. bukan la senang tuh.. brunei tuh.. mau2 dekat 1000 nak datang ke semanjung.. huhuhuh....

lebih 10 tahun aku tak jumpe makcik aku nie..s ejak atuk aku meninggal dunia rasanye.. hhuuh. tpi takpe la.. skrng dah jumpe .. rasa happy plak .. hohohoho

No comments: