10/16/08

DiPAGI yANG sUrAM

Mengikut waktuu skrg jam telah tepat pada pukul 11.00pagi, time ni aku baru aje bangun tido dan dah pon siap2 mandi.. ari terasa sunyi sangat2 .. entah la. .tak tahu nak buat ape.. keje aku kat kedai ini, hanya main game, tunggu customer nak format pc, repair pc.. bincang bajet ngan along. itu aje yang aku tahu.. adoyai.. susah tol hidup nie. Kalau dibezakan dengn semalam... best jugak la berbeza dengan hari ini.. macam nak orang GILEEE... arghh.. tension rasanye.. klu dah nak ikut kan .. aku nak aje balik kolej . tpi klu aku balik kolej .. lagi la bosan.. duk melopong pandang msjid jew ari2..adeh adeh..

ok ok .. ckp benda laen plak.. nak cakap pasal aktiviti aku kat kedai cybercafe nie.. ari nie aku buat dono jew..sbb customer kat kedai nie tak ramai.. yang ramai .. aku, anip.. somak.. itu aje yang ramai.. hahahaha ....dan ari jugak ada bincang pasal bajet cybercafe... adohai .,. dah dekat seminggu bajet satu pc tak sampai pada sasaran.. payah yerk.. macam org gile rasanye.. bile pikir kan bajet sebuah pc tuk buka cybercafe baru.....

itu aje la aktiviti aku selalu buat,.. adohai.. ape la nasib nie.. bile time cuti .. betul2 cuti.. bile time tak cuti.. terasa nak cuti plak.. mana la satu hidup aku nie.. arghh..

No comments: