10/17/08

MalaM tANpa ErtI.. ..

hari dah masuk 17/10/2008 .. terasa kejap aje nak abis bulan, tambah plak tuh , kolej nak dah buka... cuti pon makin hari makin pendek.. susah betol rasanye.. tapi tak pelah kan .. kolej buka pon tak ada makna bagi aku .. yang aku tahu belajar aje.. tak ada kena mengena ngan kolej pon... hohoh0h0h0h0 ..

malam nie aku terasa tak sedap hati plak, tak thu nape plak .. macam nama aku disebut2 jew.. sape la yang duk sebut2 nama aku nie, sape la duk ngumpat pasal aku nie, adohai.... tpi tak pe la.. aku redha aje la ape yang aku terima dan segala ujian aku terima jugak. .. hahaha .. nak sebut2 la nama aku .. nak papar la nama aku... asalkan aku tak ganggu orang.. hhoohoh.. (mana la tahu.. kot2 ada yang nak kat aku kan.. ekekekekk >.... ) ..

malam nie aku tido kat cybercafe.. sebab ada program sikit la malam nie.. tak thu la plak program ape ari nie.. mbye program ngedap orang kot.. kohkohkoh.. entah ada lah.. program g memana je lah.. heheeh .. tunggu dan lihat aje la malam nie..

ok la itu aje nak type je kat blog.. c u later.. think!! think@!!

No comments: