7/4/09

Takziah Atas Pemergian Michael Jackson


Assalamualaikum semua..
Apa khabar semua, sihat kew semua.. agak lama juga saya tidak memblogkan .. disebabkan kebusyaan yang melanda tanpa mengira masa dan waktu..tiada ruang nak meblog.. kadang2 tuh ada masa sikit.. mesti nak main game.. huhuh.. entah lah .. mbye ketiadaan mood yang malas nak memblog.. hari ini kira mood ok la.. sebabnya aku tak ada keje.. keje aku tgk orang lalu lalang aje..

Seperti yang telah diketahui semua orang, kite telah kehilangan penyanyi vokal pop yang terkenal di dunia iaitu MICHAEL JACKSON dikenali dengan JACKO.. telah pon kembali ke rahmatullah pada 25 June 2009@Khamis.. AL-FATIHAH.

Dengan pemergian yerk, tercatat satu sejarah lagi di dalam industri muzik dunia dimana kehilangan Jacko memberikan impak yang besar kerana ia adalah satu2 Raja Pop yang dikenali dengan pelbagai gaya tarian yang ditunjukan.

Dengan ini,dengan apa yang ditunjukan ini anggap ia sebagai dugaan hidup yang telah dicipta oleh Maha Yang Satu kerana ALLAH lebih menyayang die dari kite yang sedang merangka mencari ketenangan ketaqwaan tanpa sebrang keraguan .. Isbalilah ukhuwah..

Wassalam

No comments: