3/17/09

sHort Sem di Kuis

aduhai sayang ku malangnye nasib ku ini...
itu perkataan yang sedih bagi aku. sedih ke kaedahnya >>>

Selepas habis yerk final exam nie, ingatkan dapat cuti panjang tuk bersama dengan family, tpi tak dapat gak.. adeh.. sedih.. bile dapat tahu ada short semester, tak dapat lah aku nak bercuti nak bersama ngan family, nak cari duit sikit.. uwaaa. sedih sedih...

tapi takper lah, nak cepatkan abiskan , kenalah berkorban sikit demi masa depan aku, insyaallah ,, Allah sentiasa berada disisi.

Shor semester nie, aku ambik kos MSU 4003, INA 4002 dan OBG 4004, tidak lupa plak pada DLAT 4220... (bahasa arab.. ala wasalan..).. kuikui...selamat 2 bulan aku kat kuis mengadap buku..pastu exam, alamak.. cam ner nie. praktikal pon tak ada.. cam ner nak exam.. sepatutnya kena praktikal baru ambik exam .. nie tidak .. abis aje short semester terus ambik exam final... adeh adeh adeh ..

Tentang subjek yang aku ambik nie, MSU 4003, belajar tentang musceskelatel dan urinary..INA 4002, integumentari (belajar pasal kulit manusia.. bukan haiwan..) dan OBG 4004, belajar tentang obsektrik...(pembidanan)wahhh bab yang best nie.. (heheheh).

bile aje abis exam final, aku terus pergi praktikal selama 9 minggu dan balik ke kuis ambik OSCE dan lepas tuh pergi balik praktikal selamat 7 minggu.. wah wah .. padat padat.. total semua dekat 6 bulan jugak la..

bile tgkkan balik, semester aku nie, semester yang paling penat dan paling seksa nak menempuhnya.. uhuhuhu.. kekuatan mesti ada beb.. klu tak asa.. susah nak tempuh..

No comments: