3/20/09

Selamat hari ulang tahun

Selamat hari ulang tahun pada khairul dan Wa'ah yang menjalinkan hubungan selamat 10 tahun sejak sekolah lagi . wahh .. lama jugak mereka bercinta, harap-harap berkekalan mereka dan happy selalu .

khairul (Mohd Khairul Bin Jamalludin), yang sekarag belajar di UUM, manakala Wa'ah (alamak nama penuh tak ingat plak )..yang skrng nei belajar di UM...Mereka berdua nie sedang melanjutkan pelajaran dalam bidang ijazah sarjana muda.. (lagi 2 tahun abis lah)..

Aku dah kenal lama dah si khairul nie, sejak aku tadika lagi , rendah lagi, menengah tak lah .. die dah pindah kat perak (kuala kangsar)...huhuuh.. si wa'ah plak , aku kenal die sejak masa sekolah rendah.. time tuh aku masih hangat2 cinta dengan arwah :(..

Dalam masa yang sama gak , aku, arwah, khairul dan wa'ah satu kelas yang sama. biasa lah .. 3 MELATI, 4, MELATI, 5 MELATI DAN .. huhuhu.. agak2 dah 3 tahun aku duk gadap muke diorang nie.. huhuhu..

dalam masa tuh juga, aku tak thu ape2 lah kan.. si khairul n si wa' ah nie duk bercinta rupenya dalam diam ubi basah.. aduhai, terkejuz jugak la.. tpi takperlah , dh jodoh mereka, nak halang macam ner.. (wat ape nak halang.. biar aje lah ).. ekekekek..

banyak la jugak sejarah aku ngan khairul nie.. sampai tak cukup ayat nak cerita.. klu aku cerita nanti kang.. tah ape2 tah aku mengarut nanti.. ayat terabur aje.. baik aje aku stop sampai disini..

aku boleh simpul kan kat sini..
kawan.. kat mana2 pon boleh jadi kawan. tpi tak sama dengan kawan rapat dan kawan akrab.. itu beza yerk.. Ingatlah, ada kawan , jaga la kawan, jangan permainkan perasaan kawan.. tanpa kawan hidup tak ada erti lagi .. itu lah kawan..

pantun sikit
sekawan-kawan yang melompat berkawan juga akhirnye.. hahahahahaha
bengong nye pantun

No comments: