8/14/10

Preparetion Exam College and LJM


Sekejap aje masa berlalu dengan pantas, aisehh . hari ini ingat baru aje puasa hari pertama.. tuk tuk dah ari ke 4 berlalu .. adoyai cepatnya masa berlalu kan kan. Semalam hari last aku praktikal kat Hospital Tuanku Jaafar Seremban, hmm.. sedihnya juga rasanya tinggal hospital th .. mana tak nya dekat 4 sem aku praktikal kan situ.. start pada sem 4, sem 5(shortsem) n sem 6.. aku rasa semua staff ward yg aku keje.. semua dah kenal aku kot!! mana tak nya
aku : salam staff nurse..ape khbar?
staff : baik alhamdulilah.. laa awk lagi..ingatkan dah tak dtg lagi kat hospital nie..
aku : nak buat cam ner staff.. dah dapat sini..berkepit la kite nampak nya
staff : sengal nya budak
aku : wahaha

nk kira terkenal, terbaik tuh tak adalah ,, biasa2 aje aku kat sana.. senang cerita 2star popular jgk la aku kat sana. hakhak

**************************************

Abis aje praktikal, exam final kolej menjelma dan diakhiri dengan final Lembaga Jururawat Malaysia. adoyai 2 exam penting nie yang kena struggle tahap gaban, dah mula kepala aku pusing nak belek2 semua buku sem nie..biasa la tuh kan ..last2 minute baru nak buka buku.. tul tak ?

Seminggu lagi final exam aku dah bermula, ada 4 paper je.. elehh sikit jew paper nie,bukan banyak na pon kan..kan kan ..yg tk byk tuh la buat kepala aku serabut.. semua benda kena baca.. adoyaii .. tapi takpelah ..dugaan untuk sementara aje kan .. demi masa depan aku jugak kan ..

Abis aje exam kolej .. lagi 2-3 bulan final Lembaga Jururawat Malaysia plak.. bukan ape, klu tak ada sijil nie.. tak jadi la aku staff nurse yang berwibawa, ye dak!!!!

ok la yek.. nanti aku sambung balik .. dah kol 7 nie.. selamat berbuka semua.

p/s : tiada apa yang boleh ku katakan .jika kita tidak berusaha lebih untuk demi masa depan kita.. apa yang aku merepek nie.. cauu

No comments: