11/11/09

adehhh .. study mood




salam all .. wahh sudah 4.05 pagi/ 11.11.2009..
fuhh!! cam tak caya lak aku .. cepat tul bumi nie berpusing.. haisehhh ..
ermm.. kejap ajew nak masuk 4 minggu dah aku kat kolej,, lagi 2 minggu lagi aku nk praktikal kat spital klang..adehh adeh .. letih nyer rasanyer sem niew...
pape jewlah .. malas mau ingat lagi .. lagi cepat lagi bagus.. lagi cepatlah aku dapat berkhidmat untuk rakyat (>>cehh cakap cam wakil rakyat plak ).wakakak ..

huihh .. khamis ngan jemaat aku nak exam dah .. adehhh struggle gile2 kali nie..dah la ari jemaat, sabtu and ahad.. tak dapat nak study ..asyik mengadap laptop-->>(tags and slide)..nie sib baik la dah siap.. fuh alhamdulilah rasanyer.. tk ada la gangguan lagi ..

lawak tul ari nieww.. dah la 1hari aku tak pie klas... overdose sleep :( .. nyesal aku tido waktu subuh...nie la jadi nyer.. sampai tak pie kelas.. adehh .. kejam tul diri nieww.. peringatan~!~ tul diri aku .. (JANGAN TIDO LAGI).....

ok yerk .. sambung study balik ..

~~TEKUN ~ TAWAKAL ~ SABAR~~
|||||Prinsipku 2010|||||

No comments: