11/9/09

Rest Di Shalala Coffeee....

Assalamualaikum....
Fuhhhh.. letihnya rasa 2ari nie.. tak cukup rehat la minggu nie.. tido macam tk tido jew... adehh.. sabar jew lah yerk . dugaan sementara jew nie.. lepas nie bebas la.. setahun jew lagi .. wakupwakup!!!!!!>.

Ari nie kurang bernasib baiklah , sebab tadi ingat nak balik kolej gerak tghari, tpi hujan lebat membasahi bumi..huhuh...terpaksa la tangguh hajat aku nak balik kolej sebelum maghrib.tunggu punye tunggu ..akhirnye hujan sudah beranti la.. tpi stilll ada lagi air menintis2 (renyai2 la bah )...tpi nak buat cam ner redah ajew lah...takut lewat sampai ke kolej.. dahlah ada mesyuarat taaruf..nak kena bentang pasal tags and slide show.. ->>>hampa tak dpt bentang..~(agak2 apelah dak2 pikir sal aku nie.. hrp2 dio dpt terima knpe aku tak dtg mesyuarat)

pukul 7.55malam. aku baru jew sampai highway seremban...tergopoh2 nk solat maghrib.. sib baik tak abis waktu lagi ..(iman tabah kembali..ekekeek)..maghrib dah selesai.. ngah tunggu time isyak plak.. dah alang2 tuh .. baik kerjakan sekali .. pastu baru gerak ...

Isyak dah disempurnakn.. purtttpurtttt,,aduh perut ku bebunyi plak .. (tandanye lapar)>.kekeke....duk usha2 kat gerai.. peh ramai gile sih.. tak ada tempat duduk langsung..adehhh,,perut dah lapo nie..10 kali pikir, nk order mkan kat mana.. arghh tensen..

Akhir2nye..minum gak kat Coffee Shalala..fuh lega... perkenakan Coffee Capiccino (RM6.00)..peh malam beb, meleleh duit aku duk kat situu..tpi nk buat cam ner. sekali sekala nk mencuba coffee kat situ.. lepak2 sat.. rest otak ngah tensen sal tags, slide show, assigment and exam <<---serabut otak aku, mana satu nak bgi masa<)erkk..

Duk situ, orang duk pandang ajew aku..argh gelisah plak rasanyer..ape yerk tk kena ngan aku nie..(kuarkan laptop-->>sambung slide show-->>>edit2 nye-->>kasi cantik)...huhuhuh ..Adeh.. jam dah kol 10malam.. tak sedar akulah,,,hampir 2 jam aku duk kat situ .. cotcet cotcet duk nekan punat keyboard nie..kuikuikui...

eRMMM..akhirnye aku sampai gak kolej dalam kol 10.45 .. rilek2 jap.. duk kemas loker, susun buku, mandi->>and then sambung balik buat keje.....tiiiiiitiiiii (rangkaian terputus)..huhuhu ..

bye all

No comments: