3/9/11

Permulaan pertama

Selepas cuti selama 2 ari .. terasa la hilang penat sikit... so minggu depan dah tak ada cuti lagi dah ..sebab orang dah mula ramai time cuti sekolah .. wahh kena ready mental, knowledge, fizikal... korban demi syarikat nie .. hehe... insyallah selagi kudrat ku nie mampu .. ku tolong sebaik yang mungkin.

Beyonce pon guna kaedah nie



back to topic .. ari tuh aku ada post tentang The Master Cleanse ..
Bermula lah ari ini, aku kena kurang makan , biasa la... first2 nie kena tahan sikit sebelum nak memulakan master cleanse .. so kena redha sikit benda2 di depan mata nanti :D >. adoiii payah tuh .. (pagi2 dah kena umpan ngan nasi lemak.. cam ner nak tahan) .. jem2..

Tepat pukul 9 malam , aku tak kan makan nasi... kena minum juice2 sahaja, untuk persedian MC .

First aku nk bagi details seblum ku memulakan MC

Berat badan : 187 pound (tak moh la main kilo2.. segan lah)..haha
Lilitan Pinggang : 36.8 inches (tgk pon dh thukan )..hehe
Tinggi (2011 ) : 1.77 (tahun 2010 : tinggi ku 1.75 something)


aku bagi tahu nie.. kira first diary ku tuk try MC nie... so tunggu jawapan nye dalam 5 or 6 hari .. klu kurang .. maknanye .. berjaya lah!!!

ok .. see yaaaa.. bye

p/s : berat i dulu 220pounds ok ....

No comments: