8/23/09

Kerna Cinta




"IZINKAN AKU MENJADI SINAR YANG MENERANGI HARI-HARIMU"


Hiyaaaa,puh puh puh.. banyak yerk habuk kat blog nie,, usah lamo den tak memblog, ermm.. sobar aje lah, nak wat cam no.. tak ado maso lah nak memblog buek maso nie, busy dengan kojo kat spital somban, aduh loteh plak raso kojo bulan pose, frist time kojo kat wad pada bulan pose.. experience nieee. <<--betul kew ajer nie.. huhuhu ..

Ok. ape motif masuk gambar novel tuh, hhaaaa.. saje aje nak kasi gempak sikit, bukan perempuan aje yang layan novel, lelaki pon layan novel beb.nak kata aku nie jiwang.. jauh dari api,, sedangkan api pon malap.. hahahah..

aku adalah lelaki yang minat ngan novel, tak kiralah novel ape2 pon, adventure kew, cintan cintun kew, omputih nye novel kew(proses peningkatan bahasa).. yang penting suke membaca aku nie skrang la..nak ilangkan bosan

antara novel yang aku suker dari karya KAKINOVEL, sebb ape aku suke sangat dari karya kakinovel, sebb karya diorang semua fresh2 beb, tak ada copy2.. original punye.. lagi pun karya nie baru aje berjinak dalam pasaran malaysia nie.. tpi mmg best gile la karya diorang nie.. antara penulis yang aku suke PUTERI ANDALAS n Ezi Efiza..

Tah ape2 tah aku merepek nie<<--sebb dah tk thu nak cerita ape, bantai ajewlah...kepada peminat novel mari kite meyokong novel2 negara bagi memtarbatkan maruah novel. hahahhahaha

2 comments:

myQza said...

dik noneh.. selamat berpuaso.. tabahkan hati kojo bulan poso.. :)

Ayu said...

ari nih 24 hb 8 akak ada appointment kat spital semban.. klinik pakar.. turun jenguk beb..