11/5/08

Hari Persentation


Time pembentangan berlaku.. kejadiaan yang merosakkan otak saraf2 otak aku



Pemecahan dibahagian tempurung otak mengalami keretakan....




Jejaka yang mementingkan ketekunan
Pukul 7.00 pagi ..
seperti biasa dalam kehidupan.. mesti ada rutin harian...(mula2 berus gigi, cuci muke, mandi, bersyampu n bersabun, pastu sudah selesai).. sudah selesai rutinku.. bersiap2 la.. macam biasa la seorang lelaki. subuh gajah dah jadi pilihan aku setiap hari nak berkuliah.. aduh.. entah bile la nak berubah diri nie.. adeh .. pedih tol..

Pukul 8.00pagi..
kelas pagi ini, HEM (hematologii ).. hari lecture tak mengajar.. waaa. ku ingakan dapat la berehat.. akhirnye.. ari nie ada kes presentation la.. hehehe.. sib baik la kumpulan lain yang prenstation.. klu aku.. pehh.. satu hapah pon tak buat pon.. hahhaha.. mampus la aku cam nie.. prensetation hari cuma tajuk MDI, .. hahahaha.. benda mudah..itu pon tak dapat nak jawap.. ekekee


tpi aku tetap kuatka

No comments: